دانستنیهای نت

  • ۰
  • ۰

رای تهیه بیسکویت کره ای ابتدا در ظرفی شکر و کره را با هم زن خوب هم می زنیم سپسشیر ، تخم مرغ ، وانیل و اسانس بادام را هم اضافه می کنیم . در ظرفی دیگر آرد و بیکینگ پودر رو با هم مخلوطکرده و کم کم به مواد بیسکویت اضافه می کنیم

مواد لازم جهت تهیه بیسکویت کره ای

کره یا مارگارین  یک و نیم پیمانه

 شکر  ١ پیمانه

تخم مرغ  ١ عدد

شیر  ٢ ق غ

وانیل ١ ق چ

اسانس بادام  نصف ق چ

آرد  ۴ پیمانه

بیکینگ پودر ١ ق چ

طرز تهیهبیسکویت کره ای

برای تهیه بیسکویت کره ای ابتدا در ظرفی شکر و کره را با هم زن خوب هم می زنیم سپسشیر ، تخم مرغ ، وانیل و اسانس بادام را هم اضافه می کنیم . در ظرفی دیگر آرد و بیکینگ پودر رو با هم مخلوطکرده و کم کم به مواد بیسکویت اضافه می کنیم و هم می زنیم. (بهتر است مقدار آرد رااز ابتدا کمتر بریزید. مثلاً ۵/٣ پیمانهاگر خمیر خیلی شل بود هر ۴ پیمانه را اضافه کنید. دقت داشته باشید خمیر خیلی سفت و یا خیلی شل نشود. مطابق شکل زیر باید باشد)


مواد بیسکویت را در بیسکویت ساز می ریزیم و با فشار به دستگاه، هر بار مقداری از موادرا روی سینی فر می ریزیم. (نیازی به چرب کردن سینینمی باشد) اگر دستگاه بیسکوییت ساز ندارید با قاشق مرباخوری  مقداری از مواد را با فاصله کم در سینی بریزی از قبل سینی را کمی چرب کرده سپس مواد را می ریزیم.


برای بیسکویت ها حدود ۶ الی ٨ دقیقه  زمان نیاز است تا پخته شوند با دمای فر ٢٠٠ درجهبپزد . بعضی از بیسکویت ها به زمان بیشتری نیاز دارند تا برشته شوند ولی در کل نباید رنگ بیسکویت ها عوض شود .


به جای اسانس بادام می توان از وانیل هم استفاده کرد. نیازی به استفاده از هر دو نمی باشد . بیسکوییت ها آماده اند نوش جان بفرمایید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی